آ
-
آموزش کارکردهای اجرایی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظهکاری دانشآموزان با اختلالیادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
-
آموزش والدین
تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 42-32]
ا
-
اختلال یادگیری خاص
اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی بر کیفیت رابطه والد-کودک در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 64-52]
-
اختلال یادگیری ریاضی
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظهکاری دانشآموزان با اختلالیادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
-
اختلال ارتباط اجتماعی
مقایسه ویژگیهای صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلالهای صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 62-49]
-
اختلال بینظمی خلق اخلالگر
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]
-
اختلال صوت گفتار
مقایسه ویژگیهای صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلالهای صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 62-49]
-
اختلال طیف اتیسم
اثربخشی بسته افزایش مهارتپیشان بر ارتقایسازگاریاجتماعی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 40-31]
-
اختلال لجبازی- نافرمانی مقابلهای
مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی با فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب پریشانی روانشناختی در مادران دارای کودک مبتلاء به اختلال لجبازی- نافرمانی مقابلهای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 36-21]
-
اختلال نقص توجه بیش فعالی
تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 42-32]
-
اختلال وسواس فکری – عملی
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-20]
-
اسپسیفایر ریاضی
اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی بر کیفیت رابطه والد-کودک در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 64-52]
-
اشتیاق به مدرسه
پیشبینی خوشبینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 34-44]
-
اضطراب اجتماعی
پیشبینی اضطراباجتماعی براساس ترومای دورانکودکی بانقش میانجی ناگوییهیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 51-41]
-
اضطراب کرونا
نقش جو عاطفی خانواده و عدم تحمل بلاتکلیفی در پیشبینی اضطراب کرونا دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 89-76]
-
اعتیاد به اینترنت
رابطه سنخهای شبانهروزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-6]
-
افسردگی
پیشبینی افسردگی بر اساس نشخوار فکری مشترک با نقش میانجی شایستگی هیجانی-اجتماعی در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 75-63]
-
الگوهای هیجانی چهره
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]
ب
-
برنامه درسی پنهان
پیشبینی خوشبینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 34-44]
-
بسته افزایش مهارت پیشان
اثربخشی بسته افزایش مهارتپیشان بر ارتقایسازگاریاجتماعی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 40-31]
-
بهزیستی روانشناختی
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 19-6]
پ
-
پرخاشگری
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]
-
پریشانی روانشناختی
مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی با فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب پریشانی روانشناختی در مادران دارای کودک مبتلاء به اختلال لجبازی- نافرمانی مقابلهای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 36-21]
-
پساکرونا
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]
ت
-
تحمل پریشانی
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]
-
ترومای دوران کودکی
پیشبینی اضطراباجتماعی براساس ترومای دورانکودکی بانقش میانجی ناگوییهیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 51-41]
-
تنظیم هیجانی
بررسی نقش میانجیگری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 70-57]
-
توانمندی خود
رابطه سنخهای شبانهروزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-6]
-
توانمندیهای شناختی
تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 42-32]
ج
-
جو عاطفی
نقش جو عاطفی خانواده و عدم تحمل بلاتکلیفی در پیشبینی اضطراب کرونا دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 89-76]
ح
-
حافظه کاری
اثربخشی آموزش کارکردهای اجرایی مغز بر حافظهکاری دانشآموزان با اختلالیادگیری ریاضی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 43-53]
-
حس انسجام
رابطه سنخهای شبانهروزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-6]
خ
-
خانوادههای طلاق
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]
-
خشم
اثربخشی آموزش الگوهای هیجانی چهره بر کاهش خشم کودکان با اختلال بینظمی خلق اخلالگر [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 54-64]
-
خشم مادران
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آنها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 6-20]
-
خودپنداره تحصیلی
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]
-
خودجرحی غیر خودکشی گرا
بررسی رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با خودجرحی غیرخودکشیگرا در دختران نوجوان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 72-65]
-
خودکارآمدی والدین
بررسی نقش میانجیگری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 70-57]
-
خودناتوانسازی تحصیلی
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-33]
-
خوش بینی تحصیلی
پیشبینی خوشبینی تحصیلی و اشتیاق به مدرسه در دانشآموزان دختر بر اساس ابعاد برنامه درسی پنهان [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 34-44]
د
-
دانش آموزان
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]
-
دانشآموزان
اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-37]
-
دانشآموزان تیزهوش
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-33]
-
دانشآموزان عادی
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-33]
-
درد ذهنی
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-33]
-
درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-20]
-
درمانگر
طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-93]
-
درمان متمرکز بر شفقت
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آنها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 6-20]
-
دشواری در تنظیم هیجان
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]
-
دوجین کثیف
مقایسه خودناتوان سازی تحصیلی، درد ذهنی و دوجین کثیف در دانشآموزان تیزهوش و عادی [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 21-33]
ذ
-
ذهنآگاهی ویژه کودکان
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 19-6]
ر
-
راهبردهای تنظیم شناختی هیجان
بررسی نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با سرسختی روانشناختی و شاد زیستی در دانشآموزان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 30-18]
-
رفتارهای وندالیستی
نقش ممیزی پرخاشگری، دشواری در تنظیم هیجان و تحمل پریشانی پسران بر رفتارهای وندالیستی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 65-76]
-
روابط درمانی
طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-93]
-
رویکرد آدلر درایکورس
تاثیر آموزش والدین مبتنی بر رویکرد آدلر درایکورس بر کنترل توانمندی های شناختی در دانش آموزان مبتلا به اختلال بیش فعالی شهرستان زاهدان [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 42-32]
س
-
سازگاری اجتماعی
اثربخشی بسته افزایش مهارتپیشان بر ارتقایسازگاریاجتماعی در کودکان دارای اختلال طیف اتیسم [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 40-31]
-
سرسختی روانشناختی
بررسی نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با سرسختی روانشناختی و شاد زیستی در دانشآموزان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 30-18]
-
سنخهای شبانهروزی
رابطه سنخهای شبانهروزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-6]
ش
-
شادکامی
بررسی نقش راهبردهای تنظیم شناختی هیجان با سرسختی روانشناختی و شاد زیستی در دانشآموزان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 30-18]
-
شایستگی هیجانی-اجتماعی
پیشبینی افسردگی بر اساس نشخوار فکری مشترک با نقش میانجی شایستگی هیجانی-اجتماعی در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 75-63]
-
شفقت خود
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 19-6]
ع
-
عدم تحمل بلاتکلیفی
نقش جو عاطفی خانواده و عدم تحمل بلاتکلیفی در پیشبینی اضطراب کرونا دانش آموزان پسر مقطع اول متوسطه [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 89-76]
-
عدم تحمل بلاتکلیفی
بررسی رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با خودجرحی غیرخودکشیگرا در دختران نوجوان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 72-65]
ف
-
فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی
مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی با فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب پریشانی روانشناختی در مادران دارای کودک مبتلاء به اختلال لجبازی- نافرمانی مقابلهای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 36-21]
-
فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی
اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی بر کیفیت رابطه والد-کودک در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 64-52]
-
فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب
مقایسه اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی با فرزندپروری مبتنی بر نظریه انتخاب پریشانی روانشناختی در مادران دارای کودک مبتلاء به اختلال لجبازی- نافرمانی مقابلهای [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 36-21]
ک
-
کیفیت رابطه والد-فرزندی
اثربخشی فرزندپروری مبتنی بر ذهنآگاهی بر کیفیت رابطه والد-کودک در دانشآموزان دارای اختلال یادگیری خاص با اسپسیفایر ریاضی [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 64-52]
م
-
مادران مجرد
بررسی نقش میانجیگری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 70-57]
-
مسئولیت پذیری
اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-37]
-
مشکلات رفتاری کودک
اثربخشی درمان متمرکز بر شفقت بر کاهش خشم مادران و مشکلات رفتاری کودکان آنها [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 6-20]
-
مهارت خود کنترلی
اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-37]
ن
-
ناتوانیهای یادگیری ویژه
اثربخشی ذهن آگاهی ویژه کودکان بر بهزیستی روانشناختی و شفقت نسبت به خود در کودکان دارای ناتوانیهای یادگیری ویژه [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 19-6]
-
ناگویی هیجان
پیشبینی اضطراباجتماعی براساس ترومای دورانکودکی بانقش میانجی ناگوییهیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 51-41]
-
ناگویی هیجانی
بررسی نقش میانجیگری خودکارآمدی والدینی در رابطه بین تنظیم هیجانی و ناگویی هیجانی با ارتباط والد-کودک در مادران مجرد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 70-57]
-
نشاط اجتماعی
اثر بخشی آموزش مهارت خود کنترلی مبتنی بر مدرسه بر افزایش مسئولیت پذیری و نشاط اجتماعی دانش آموزان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 48-37]
-
نشخوار فکری مشترک
پیشبینی افسردگی بر اساس نشخوار فکری مشترک با نقش میانجی شایستگی هیجانی-اجتماعی در نوجوانان [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 75-63]
-
نظریه داده بنیاد
طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-93]
-
نوجوان
پیشبینی اضطراباجتماعی براساس ترومای دورانکودکی بانقش میانجی ناگوییهیجان در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 51-41]
-
نوجوانان
طراحی مدل مفهومی برای تبیین روابط درمانی بین نوجوانان و درمانگران ایرانی: نظریه داده بنیاد [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 71-93]
-
نوجوانان
مقایسه ویژگیهای صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلالهای صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 62-49]
-
نوجوانان
رابطه سنخهای شبانهروزی، توانمندی خود و حس انسجام با اعتیاد به اینترنت در نوجوانان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 17-6]
-
نوجوانان
بررسی رابطه عدم تحمل بلاتکلیفی با خودجرحی غیرخودکشیگرا در دختران نوجوان [دوره 2، شماره 3، 1402، صفحه 72-65]
و
-
ویژگی شخصیتی
مقایسه ویژگیهای صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلالهای صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 62-49]
-
ویژگی صوتی
مقایسه ویژگیهای صوتی و شخصیتی در نوجوانان مبتلا به اختلالهای صوت گفتار و ارتباط عملی اجتماعی [دوره 2، شماره 2، 1402، صفحه 62-49]
-
وسواس کودکان
اثربخشی درمان شناختی – رفتاری مبتنی بر اینترنت بر علائم کودکان دختر دارای نشانههای اختلال وسواس فکری – عملی [دوره 1، شماره 1، 1401، صفحه 31-20]
ه
-
هیجان تحصیلی
همسنجی خودپنداره تحصیلی و هیجان تحصیلی دانشآموزان خانوادههای طلاق و منسجم در دوره پساکرونا [دوره 2، شماره 1، 1402، صفحه 45-56]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد